skip to main | skip to sidebar

Thinks & Things

22 Ocak 2008 Salı

Hayat

Hep çözümü en zor soru olarak gördüm kendisini.
Gönderen lacivert zaman: 12:26

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Blog Arşivi

  • ►  2015 (1)
    • ►  Ekim (1)
  • ►  2013 (2)
    • ►  Eylül (2)
  • ►  2012 (1)
    • ►  Aralık (1)
  • ►  2011 (9)
    • ►  Temmuz (2)
    • ►  Şubat (7)
  • ▼  2008 (4)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Şubat (1)
    • ▼  Ocak (1)
      • Hayat

Hakkımda

lacivert
Profilimin tamamını görüntüle