Vahşi ve Kapitalist bir yaşamdayım maalesef ve yine maalesef birçok iş alanı da nerdeyse böyle. En azından Türkiye'de bu böyle. İnsanlar para, makam kazanma ya da mevcut yerlerini kaybetmeme hırslarına ciddi anlamda yenik düşmüşler ve bu onların insani yönlerini maalesef nerdeyse yoketmiş durumdayken nefislerine yenik düşmelerinin de etkisiyle kötü özelliklerini ciddi anlamda arttırmış durumda. En yakın çevrendeki insanlarda bile bunu görebiliyorsun ve bu değişimi farkediyorsun. Sırf bundan dolayı birçok kere hayal kırıklığını da yaşadın. Nefsin seni de çok itti ama tuttun, tutmaya çalıştın kendini. Öte yandan ortam giderek vahşileşiyor. Özellikle senin bulunduğun ortamda adeta insanlar resmen kavga, gürültü modunda olup nerdeyse yapabilecekleri bütün pislikleri yapmaya çalışıyorlar. Sen yine tutmaya çalışıyorsun kendini. Ne kadar başarıyorsun o tartışılır ama bu konulardan dolayı işinden tiksinmişsen, kabuğuna çekilmişsen herhalde hala içinde insanlık vardır.
SONUÇ: İnsanların karakterlerini sattığı, kişiliklerini bu siktiri boktan sisteme siktirdiği, ruhlarını en ağır orospudan bile daha orospuca teslim ettiği bu ortamda, gerekirse daha az, hatta çok daha az maaşı göze alıp "KARAKTERİNİ, İNSANLIĞINI " kaybetmeyeceksin!!! SÖZ MÜ?
SÖZ AMINAKOYİM SÖZ!!!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder