17 Şubat 2011 Perşembe

:(:( :'( ????????????????

Yetişemiyorsan, başedemiyorsan, çözemiyorsan. Takıldık kaldık yav.
Ağlasam? Öyle basit değil ama eşşeğin ziki gbi. Yok yok öyle de değil. Hüngür hüngür ama zırlayarak değil. Tek başına belki de. İçli içli. Ama çok uzun süre. 2 saat falan. Arada çay, sigara, nargile vs...

Çözemiyorum lan, çözemiyorum. İnsanları çözemiyorum. Sıkışmış gibiyim.

Sağıma baksam umutsuzluk, soluma baksam umutsuzluk...

Sorun belki de benimdir :(:(:(:(

Hiç yorum yok: