1 Şubat 2011 Salı

Kusarcasına Yazmak

Yazmak güzel şey,

edebi yazmak da güzel bir şey ama içindekileri boşalırcasına en doğal halinle, yazacağını beğendirmeye çalışmadan, kusarcasına, anlam bütünlüğü derdine düşmeden, o an sadece beyninden geçenleri en absürd olanlar da dahil olmak üzere olabildiğince beyninin düşünme hızına yetişebildiğin kadarıyla, sıçarcasına, kusarcasına, dedim ya absürdlükler de dahil olmak üzere, o kusmuğun, o bokun pisliklerini de içerecek şekilde yazmak..

Bence bunun gibisi yoktur...

Hiç yorum yok: