9 Şubat 2011 Çarşamba

YOĞUNLUK

Köpek gibi çalışıyorum la bu ara, Bilmiyorum ajitasyon da yapıyor olabilirim.
Normale göre çok daha yoğun çalıştığım kesin ama sanki kassam daha da çalışabilirim gibi de geliyor. Yani hani kendime acıyıp "olm bayağı yoğunsun, yazık la sana" gibi bir arabesk de oluşturuyor olabilirim. Sanki hala içimde bir parça daha yer var çalışabilecek. Bir yandan bunu diyorum bir yandan da "sktir la, bu şekilde çalışma sebebin ne?" diyesim geliyor.

Sonuç: Yazık la bana.

O değil de amına koyiim bi patron vs. olsam Otuzbir'e dönen toplantıların çoğunu yasaklardım la,
"internette sörf yapın daha iyi" derdim.

Hiç yorum yok: