Sanırım sistemin beni yozlaştırmasına, düzleştirmesine hiç izin vermemem gerek. Hep sorgulamak gerek. Hep mi? Belki hep değil ama sıkça sorgulamak gerek.
Farklı bakmak, farklı görmek iyi şeyler bunlar galiba(bende ne kadar var onu da bilmiyorum).
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder