Hakkaten çok acı lan, mühendis adamı, kalifiye adamı robotlaştırmaya çalışmak, turnikeler içine hapsetmeye çalışmak... Bir yanda da bi sikimi haketmeyip müdür olanlar var. Lan ne garip bu götoğlanları muhafazakarım diye geçinen bu sik kafalar en önemli şeylerden biri olan kul hakkına doğru dürüst önem vermiyorlar. Ben sikem böyle işi.
Şeytan siktir git istifa et diyor ama bir yandan da hem imkanlar hem de maaş vs. Öte yandan ulan amcık sanki sana dışarda gül bahçesi vaadediyorlar diye soruyorum kendime. Ha bi de özeleştiri: Götlenbik sen de biraz korkaksın. Korkak mısın? Emin olamadım şimdi. Piyasaya(gerçi piyasa kıyası yapmışsam baştan kaybetmiş de olabilirim) göre daha cesurum ama çok da değil.
Sonuçta ben skiyim böyle işi.
Ama karar mı vermek gerek lan? Abin geliyor adamla arada turnike olacak şekilde görüşüyorsun. Hapishane mi lan burası. Yuh amk.
Sonuç: Sanki web sitesi. Nietszche olmak, ya da sistemden çıkıp köy gibi bir yerlerde cüzi maaşa çalışmak. Sıkar biraz. Yaş yaş yaş. Sosyal baskı sanırım bu yaş olayı. Ne yaşı lan yoksa bu yaşın bir şeyi mi var sanki. Ama çevreden e hadi mühendissin, şusun busun, evlen, düzenli ol, bak ilerde yaşlılık var...
Offffff...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder