skip to main | skip to sidebar

Thinks & Things

3 Şubat 2011 Perşembe

TAKMAMAK

Takmamak lazım galiba? En azından çok fazla!!! Bilmiyorum ki. O da garip lan. Sistem adamı geyiği yine...
Gönderen lacivert zaman: 04:35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Blog Arşivi

  • ►  2015 (1)
    • ►  Ekim (1)
  • ►  2013 (2)
    • ►  Eylül (2)
  • ►  2012 (1)
    • ►  Aralık (1)
  • ▼  2011 (9)
    • ►  Temmuz (2)
    • ▼  Şubat (7)
      • :(:( :'( ????????????????
      • YETER LAN
      • YOĞUNLUK
      • TAKMAMAK
      • Sürekli Aynı Soruların Girdabında, Döngüsünde Boğu...
      • Sistemi Sorgulamak
      • Kusarcasına Yazmak
  • ►  2008 (4)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Şubat (1)
    • ►  Ocak (1)

Hakkımda

lacivert
Profilimin tamamını görüntüle